Oznurkmnt22 Yamacin-Annesi benimdd ayni fitil toz ilac kullandim gecmiyor enfeksiyon okadar ilerlediki icimden parcalar dusuyor arada ilac kullanirken bisi yok bitince basliyor
Yamacin-Annesi Oznurkmnt22 çokkk zor gerçekten bir sürü ilac kullandim geçmiyor hamile olmadan fitil kullandim iyi gelmişti yine başladı antibiyotik filanda işe yaramıyor maalesef ki çok zorluyor ya
biyologelif Yamacin-Annesi doğal elma sirkesini suya katın için, kızılcık suyu( internette satılıyır), kefir enfeksiyona birebir.tuvalette elma sirkeli su ile temizleniyorum ben sık sık
Akrepbebek Yamacin-Annesi Bol bol su içmelisin. Kesinlikle sabun vb.şeylerle yıkama kendini . İyice kurulan her zaman ve sık sık iç çamaşırını değiştirmelisin
Yamacin-Annesi Akrepbebek her akşam değiştiriyorum iyice kuruluyorum ama ne bilim galiba benim hatamdi bu bekarken olmuştu hiç doktora filan gitmemiştim galiba onun için şimdi böyle çekiyorum
biyologelif Yamacin-Annesi sık sık iç çamaşırınızı değiştirin, ütülü olsun çamaşırlarınız. Bu kadar şeye olacaksa bünyeyle alakalı olabilri
Yamacin-Annesi biyologelif evet galiba bu kadar cogalmasinin sucu bende olabilir çünkü bekarken bi kere olmuştu hiç doktora filan gitmemiştim galiba onun acısını çekiyorum
Akrepbebek Yamacin-Annesi gün içerisinde de degistir sadece akşamları değil. Bir de burada sirke oneriyorlar. Bir kaç kişi doktorum tavsiye etti yazmisti . Sen de bir doktoruna danış izin verirse sirkeyi de dene .
Mayacm Yamacin-Annesi canım kaynanamdada hamıleyken cok oluyomus enfeksıyon doktor şey demiş bıraz karbonatla suyu karıstır tuvaletten sonra onunla taharet al oda yapıyomus hep onda işe yaramıs ama bılemem 🤷🏻♀️
Yamacin-Annesi Akrepbebek pazartesi günü sağlık ocagina gidicem bakalım orda butun testleri yaptırıp doktora gostercem
Glcntn Yamacin-Annesi bendede vardı geçti doktorum karnını ve genital bölgeni sıcak tut dedi esen zamanlarda ayağıma çorap giyiyorum bugünde esiyor ayağımda çorabım var bide tuvalete gittiğimde klozette ayağımın altına yüksek bişi koyuyorum mesanenin tam boşalması için
2sy Yamacin-Annesi he bir de ben gunluk ped kullaniyorum. Saglik ocağındaki hemsire o da yapabilir sık sık camasir degistir demisti ama ben vazgecemedim gunlukten 🤷🏼♀️
Yagmur_849884 Yamacin-Annesi yaa benimde hamileligimin başından beri var. 2 kere şase ictim geçmedi fitil kullandım biraz geçti bikac gündür yine geri geldi kasiklarimda agri vajinada yanma idrar yaparken sizlama , korkuyorum bisey olur mu bebeğe diye bende
Yamacin-Annesi Yagmur_849884 benimde en büyük korkum bebek için zaten pazartesi günü gidicem doktora bakalım
Loveme Yamacin-Annesi canım benimde öyleydi erkek doktorum hiç Alttan muayene etmedi herkesde oluyor ama sinir bozucu hep 2li fitil var bide toz var ondan veriyordu en son dedim bunlar bana yan etki yapıyor kaşıntı falan bana 7 günlük bir fitil verdi rahatladım