Yagmur_849884 Buketylz944 aynı haftalardayz benimde salı kontrolüm ikili yapılacak 😃😊😇 bimac gündür idrarda sizlama yanma kasiklarda agri vs var enfeksiyon büyük ihtimalle hamileligimjn başından beri geri geliyor sürekli bebegime bisey olmaz di mi
esratpl Caglaluna benim de iki gündür lekelenmem var . 2 saat sonra randevum var cinsiyet söyler mi acaba meraktayım 😅
Caglaluna esratpl ayy çok heyecanlıı inşallah güzel haberler alırsın canım❤️ Bence tahminde bulunabilir. Buraya yazsanaa sonucu çok merak ederimmm 😍😍😍
esratpl Caglaluna inşallahh💖 serklaj tarihi de belli olacak. Tamam kuzum aklımdasın söylerse yazarım🌸💖
Aybk344 11+3um bı kaç gündür çamur gbi lekelenmelerim var çok korkuyorum bu haftalarda böle olan varmı
Caglaluna Aybk344 Allah yardımcın olsun inşallah kötü düşünme . doktoruna danıştın mı. Mutlaka söyle 🌸
Gizemgect Caglaluna 13+3 de gelen kanama bir anda tepe taklak oldum. Bayram sebebiyle uzman doktor bulamadık bebeğimin kalp atışı var dendi ama malesef kanama nedeni ile ilgili bilgi vermediler şuan 14ncü haftaya girdik pazartesi gününü bekliyorum mecbur 🥺
Caglaluna Gizemgect Allah yardımcın olsun inşallah canım kendini ferahlatmaya çalış her kanama kötü değil. Pazartesi inşallah güzel haberler alırsın sen de 🤲🏻🌸
Bbilgi Caglaluna 11+4ten selam, iki haftadır kanamam yoktu progestan bırakmıştım ama bugün geri geldi, adet döngü zamanım olduğu içindir belki diye düşünüp kendimi rahatlamaya çalışıyorum, bu doğru mu bilen var mı
Caglaluna Bbilgi olabilir canım. Sen olumlu düşün ama doktoruna da söyle olur mu progestan a devam der belki. İnşallah her şey yolundadır