Tugbamete Caglaluna hafif kasık ağrılı ara ara bulantılı uyku modunda geçiyor benim 🙈 12+4 teyim salı günü 2li tarama için randevum var en son 5 hafta önce gitmiştim kontrole inşallah sıkıntısız sağlıkla gelir kuzularımız 🥰🙏🏻
Duygu60hira Duman94 benimde belim agri var bügun gittim düşük riski var dedi insallah yavruma bisey olmaz dua edermisin😔
Tugbamete Duygu60hira Rabbim esirgesin size bağışlasın inşallah kimsenin karnı kucağı boş kalmasın 🙏🏻
Tugbamete Duman94 ay sorma o kasık ağrısı ara ara bende de oluyor son aylarım olsa resmen doğum sancısı dicem 😂😂
Caglaluna RHMYT ayaklarınızı yukarda tutup nasıl yatıyorsunuz bana öneride bulunur musunuz ben sağa ya da sola dizlerimi biraz kendime doğru çekerek yatıyorum genelde
RHMYT Caglaluna geniş koltuk kırlenti koydum. Genelde düz yatarken sıkıntı olmuyor. Yan yatarken biraz zor oluyor. O zaman kullanmıyorum bazen. Ama gündüz falan uzanırken genelde koyuyorum bacaklarımın altına
Tugbamete Buketylz944 bizim randevumuzda salı günü 2′li test için inşallah hayırlı sağlıklı sonuçlar alırız bebişlerimiz gayet iyidir 🙏🏻
Tugbamete RHMYT randevumuz salı günü tam 13 haftalık olucaz bi umut belki öğreniriz diyorum oğlumda 12 haftalıkken öğrenmiştik ☺️
Caglaluna Zeysezer benim dee kusmuyorum ama öğğ öğğ diye dolaşıyorum 😅 benim de pazartesi. İnşallah hayırlı haberler alırız 🤲🏻❤️