Calisananne25 bnde saglikciyim hamile oldugumu yeni ogrendigim zaman bi ogretmen arkadasimiz 7 aylikti covit oldu uni hastanesine sevkettik durumu agirlasinca yanindaydim yalvararak gitti nolur bebegime bisey olmasin diye 40 gun mucadele etti sonunda bebek artik alindi ve uc gunsonra anneyi kaybettik oglu suan 4 aylik ve annesiz bu riski insan nasil goze alir anlamiyorum gerekirse 5 doz yaptirirm bizim gorduklerimizi dahit olduklarimizi gorseniz bir sn bile dusunmezsiniz medyaya yansisa keske kac gebenin öldugu kac bebegin dustugu yada anne karninda oldugu covitli dogup gunlerce kuvezde kaldigi entube edilen bebek bile var erken dogup covit geciren herkes aklini basina toplasin lutfen elbette herkes agir gecirmiyor ama bu riske gerek yok yukardada ayni yorumum mevcut