Doktorum bana bıraktı aşı meselesini ol yada olma bana kalmış bende bilmiyorum napıcamı kararsızım hamilelikte aşının açıklaması yok dedi doktorum bilmiyoruz yan etkisini demişti ama korona olsan bizim için daha sıkıntılı demişti valla bende evden dışarı çıkmıyorum inşallah yakalanmayız gerçi eşim korona oldu ve bende 4 haftalık hamileyken ama bana geçmedi şükür inşallah yaşamayız bi daha doğumdan sonra olurum diye düşünüyorum çünkü korkuyorum aşıdan da korona olmaktanda çoğu arkadaşım hamile hiç biri olmam diyo Allah hepimizi korusun inşallah 🤲🏻🤲🏻