Gamzedrsun bende aynı şeyleri yaşadım. 2 kimyasal gebelik 1 kürtajım oldu. Sonra gen testi yaptık bende pıhtılaşma çıktı. Hamile kalmadan önce coraspirin başldık. Kürrajdan 3 ay sonra hamile kaldım. Coraspirin ve oksapar 0,4 luk kullanıyorum 18. Haftalık olduk. Allahıma çok şükür bebek gayet iyi.