Pestil canım 2 saati bırak sen.sütünde cok geliyorsa bir andada akıyordur oda tıkıyordur.sagı emziriyorsan bir sonrakinde solu emzir eşit şekilde bu arada.aklına geldikce emzir hiç birşey olmaz.Memeyide bir anda kendim elimle çekiyordum ama canım cok acıyordu dayanıyordum 😢