Pestil buyudukce alısıyolar demek ısterdım ama nerdeyse ıkı aylık olduk bız hala aynı kızımdada baya surmustu boyle sut kendılgınden akıyo bazen fıskırır tarzda o sekılde oldgunu hıssedıp cekıyorm agzından,basını yuksekte tutmaya calısıyorm arada hızlı emıp soluk soluga kaldgıdna agZndan cekıyorm ara verıyorm baska cozum bulamadım 💁🏻♀️