Merhaba kızlar
ilk klomen ve çatlama iğnesi denememde hamile kaldım fakat 7+6 da düşük yaptım ilk adetten sonra hamile kalabilirsin rahim toplamış kendini dedi Doktorum yine klomen ve çatlama iğnesi yaptık. 16 Temmuz da iğneyi oldum bugün 9. Günü ama kasıklarım da ağrı belim de ağrı ve gaz var gibi bir sıkışıklık var. Geçen defa öyle bir belirti yoktu. 13. Gün de sadece göğüslerim ağrıyordu. Acaba bu defa tutmadığı için mi bu ağrılar 😔 var mı fikri olan