Ilkayy Tubis2021 son 100 az kaldı bende şimdi yüksek şeker çıktı canım bakalım insülin verecekler galba
Tubis2021 Ilkayy canım şimdi gördüm yazdığını çok geçmiş olsun inşallah diyetle filan halledebilirsin insüline gerek kalmaz 🙏🏻
guzellanne psychologist teşekkür ederim canım 🥰 Allahım hayırla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊
Tubis2021 Ilkayy kaç çıktı peki referans değerinin çok mu üstünde ?benim kuzende de çıktı yeşil elma yedi sürekli dengeledi bi de diyet yaptı sorun olmadı sen de bi dene meyve zaten zararı olmaz onun
Ilkayy Tubis2021 evet baya yüksek çıktı 218 çıktı ama şeker yüklemesindende Okadsr çok cıkmış olabilir glokoz içirdiler cünkü