guzellanne merhaba tabi ki zorunlu değil ☺️ İstediğin başka fotoğrafçıya da çektirebilirsin ya da hiç bişey yaptırmazsın sadece senin isteğin. Ben daha Ocak ayında anlaştım yani 7ay önceden tuttum 😂 ondan uygundu aslında hastane çekşmi filmi vs 900₺di ama dediğim gibi eşim istemedi bizde Yenidoğn olsun dedik ona da 550₺den anlaştık albüm anne baba çekimi ve 3konsept çekimi.