AsM dün kontrolüm için acile gittim doktor dogumhanedeymis yukarı çıkardılar beni dilimle korkuyorum korkuyorum diyip duruyodum hep ama dogumhaneye girince daha bi değişik oldum kendimi bi tuhaf hissettim bugünde 40 haftalık olduk dünden beri ara ara ağrılarım çoğaldı bakalım ne zaman gelicek benim sıpa. Iyice korku sarmaya başladı artık ve maskeyle doğum yaptiriyolarmis cikarttirmiyolarmis maskeyi kızımda kışın ocakta doğum yaptığım halde daralmıştım maskeyle daha kötü olurum diye korkuyorum 😔 eşime bidaha çocuk falan doğur deme bana diyorum