38+5 ten selamlar🙋🏻♀️ Son 2 seferdir nst de kasılma çıkıyor ama ben hissetmiyorum. Bir hafta önce 1 cm açıklık vardı pazartesi yine gidicem bakalım ne durumdayız. Bu arada çatı muayenesinden sonra nişanım da geldi. Ama vakit son haftalarda gerçekten geçmiyormuş hem kendiliğinden gelsin diyorum hem de bir yanım naapsam acaba pilates topunda mı uyusam diyorum 😂😂