Minikturtageliyor herşey nasip öyle yada böyle çıkacak o bebek normal doğum da kolay değil ki ben 12 saat sancı çektim her saatte keşke sezeryan olsaydım dedim doğumdan sonra 1 ay da anca toparlandım tabiki ilk doğumu olup 1 saatte doğuran da var maşallah 🧿 diyorum onlara kolay değil yani strese girme sen herşey olacağına varır gönlünü ferah tut korktuğun şey bile olsa ne biliyosun onda daha hızlı toparlanacaksın belki 💜 benimde varislerim sebebiyle doğum şeklim belli değil 2 kadın doğum doktoru kalp damar cerrahisine görün biz anlamayız dedi 2 tane kalp damar cerrahisi ne gittim ikiside biz bakmıyoruz dedi son çare özel hastaneye gidicem ilkim normal oldu mesela 2. Zorunlu sezeryan olacak belki korkutma kendini hep hayırlısı iste bol bol dua et