Minikturtageliyor 38+3 olduk ama bebek gelmeyecek gibi 😣 her şeyi deniyorum ama kızımın çıkası yok ☹️Sizde durumlar nasıl
Kmndas Minikturtageliyor benimde 38+5 hiç bir belirti yok inşallah bi açılma falan vardır hafta içi çatı muayenesi olacak
elfmoom Minikturtageliyor ama gelsinnn , biz çok merak ediyoruz bir an önce doğsun büyüsün :) annesini yormasın
Evindarr fatmamrcn geçen gün o kadar çok ağrım oldu ki hastaneye gitmek zorunda kaldık. Elimiz boş döndük 😁
Sedasariyildizz Minikturtageliyor yürüyüş yapıyorum akşamları, merdiven inip çıkıyorum bide yatmıyorum açıkçası makineyi boşaltıyorum eğilip kalkıyorum bide zaten hep pilates yapıyordum ona da devam ediyorum. Bazı şeyler nasip kısmet🤷🏼♀️
Kmndas Minikturtageliyor inşallah canım bugün sümük gibi bi akıntı geldi sarımtırak ama nohut tanesi kadar nişan mı geliyor acaba yavaş yavaş bakalım
Merveikratanem Sedasariyildizz aynen öyle nasipten ötesi yok ben hurma yedim yürüyüş yaptım yerleri hep otururak sildim squat yaptım 39 da suyum geldi sabah 6.45 de 39+1 de yanı 29 saat sonra 11,03 de doğum yaptım açılmam olmadı geç ilerledi
pitircikannesi SedasariyildizzAllah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 bişey soracaktım, bebeğiniz ters dönmüş mü? Dönmüşse ne zaman ters döndü? Yani baş aşağı. Ben 33+4üm ve baş aşağı dönmemiş. Doktor 34′e kadar ters dönmesi gerek dedi. Ters dönmesi için ne yapabilirim. Normal doğum yapmak istiyorum. Bilen varsa lütfen yazabilir mi kızlar 🙏🏻🙏🏻
Merveikratanem Minikturtageliyor gelir canım en güzel yerde şu an bırak sefasını sürsün vakti zamanı gelince seni dinlemez bile 🤣 ben kızımı 39 + 1 doğurdum şimdi ikizlerime hamileyim yatıyorum kalkıyorum allahım inşallah 38 haftayı görürüz diye dua ediyorum
Uykucu2307 Minikturtageliyor aynı gün bizimde. Bende 38 olduğumuzdan beri herşeyi yapıyorum. Hurma, merdiven ,squat, ilişki, hopladim zıpladım, göbeğmle baya uğraştım ama yok canım gelmiyor. Sıcaktan bunaldım. Hergün ne zamn gelecek diye bakıyoruz