gmzns 39+2yim. Aynı durumlardan bende muzdaribim malesef :/ sabahları tık yok resmen korkudan sallıyorum bekliyorum bi süre 🤭 sonra sonra açılıyor tabi.. ama taş kesilmesi insanı çok korkutuyor :/ doğum yapan bi arkadaşım bu toplanmanın rahimde kasılmaların olduğunu gösterir demişti onada ebeler demiş canım. Sırt üstü yatmak ne gezer 🤦🏻♀️ Sağıma soluma yatarken bile zorluyor artık 😔 son zamanlar, normal diye düşünüyorum🌸