gmzns şimdiden sağlıcakla almanı dilerim kucağına az kalmış annesi sertleşme oluyorsa sancın da olacaktır bu günlerde ilk doğumumda karnımda taş var sandım sertleşme sebebi ile 13 saat sonra doğum yaptım 2. Oğlumda 40+ 6 oldu hala yumuşak ve hep yukarıda olan oğlumu sezeryan ile aldım kucağıma sağlıkla alırsın bir avazda inşallah