Yaya şuna 33+5 im 1 ay önce perinatolojiye son kez gittim her doktor aynı seyi söylediği için bıraktım artık normal kadın doguma muayeneye gidiyorum boy kılo dogum zamanı rahım uzunluğu sıvı kontrolü nst falan yani. Fetal DNA yaptırdım temiz cıktı ama doktorlar onuda kabul etmedi amniyosentez yapalım dei hepsi onu da riskleirnden dolayı ben kabul etmedim. Ne sekilde dogarssa kabulüm dedim Allaha emanet ettim. Çünkü başka hiç bir sıkıntı yok 🤷 herşey en basından beri gayet iyi şükür. Ense kalınlıgı da yapısal olabilir ultrasonda veya testlerle ne kadar bilebilirsin %100 hiç bişey bellı olmaz dedi 1 tane perinatoloji. Bende 4 ay ugrastık dan sonra artık bıraktım 🥴 imza verdim her yere dogum akadar hiç bişey istemiyorum herşey normal akışında ilerlesin dedim.