Yaya Mrb hanimlar.internetde arawdirdim hamilelikde 1 gunde 2 l su icmek faydaliymiw.bebeyin suyuna iyi geliyomuw.doktora sordum hayir alakasi yok dedi.bi bawqa doktora sordum evet iyi geliyo dedi kafam kariwdi.acaba sizler ne duwunuyosunuz?doktorlariniz bi wey soyledimi
Annecik_ Yaya bir günde 2lt zaten hamilelik harici de içmemiz gerekir ki bu sıcaklarda az bile bence, ben muhtemelen 3,5 un üzerinde içiyorumdur, çünkü susuyorum.
zeytinkiz Yaya Şöyle söyliyim bu sıcaklar bile ben 1.5 lt içersem şükrediyorum halime. Su hiç içemiyorum ilk zamanlarım kışa denk gelmişti 2-3 bardak zordan içiyordum. Bu amnşyon sıvısını etkiler diye cok korkuyordum ama cok şükür asla sorun cıkmadı hep ideal dedi doktorlar ki ben en az 6-7 hastane 10-12 tane doktora kontrol oldum 5-6 tanesi perinatoloji olarak. Suan 33+5 im 🤭
Mavi87 Yaya etkisi vardır elbette. Sonuçta kesenin içindeki suyu yine sizden sağlayacak. Her defasında doktorum vurgular. Günde 3lt su iç diye
Yaya Annecik_ bende icmeye caliyorumda tuvalete cikmak mahv ediyo.acaba bebeyin suyuna faydasi varmi?
Annecik_ Yaya bilmiyorum ki etkiler mi ama susuz kalmanız tansiyonu etkiler ve doğal olarak da bebeği etkiler. Susuz kalmamaya çalışın. Yanınızda şişeniz olsun yudum yudum adın zorlamayın kendinizi
Yaya zeytinkiz vallah bende 10 gunden bir doktora gidyom ultarsyonda kalp atiwini duydukca icim rahatliyo 3 gun sonra yine icime bi kurt duwuyo.doktor fazla ultarsyon zararli dedi ama bana kar etmiyo
Yaya Mavi87 bende oyle duwunuyorum biz suyu iciyoruz kanimza kariwiyo bebekde suyu kanimizda aliyo.her doktor bi wey soyluyo.en son ultrasyonda bebeyin suyu bulank dedi doktor suyu fazla ic yenilensin diyer doktora sordum.alakasi yok dedi ilac verdi
zeytinkiz Yaya Benım bebekde ense kalınlıgı vardı o yüzden o kadar doktor hastane gezdim yoksa ayda 1 kontroller ben 15 de bir yönlendirme ile gidiyordum 🤭 bence de cok sık gitmek iyi değil gibi
Beyzan Yaya annenin bol sıvı tüketmesi önemli ancak günde 4 lt de su icseniz bebeğiniz suyunu arttırma şansınız yok. Öyle olsa suyu azalan kadınlara direk su yüklerler.
Seranad Yaya ben hamile değilkende çok su içerdim hamilelikle birlikte daha çok su tükenmeye başladım sıcaklarda özellikle yani günde en az 6 litre su içiyorum çok susadığım için ama bebeğimin suyu çok az bu nedenle 36. Haftada doğumum olcak 30. Haftadan beri kontrollü gidiyoruz. Yani su içince bebeğin suyuda iyi olcak diye birşey yok tecrübe etmiş oldum 😂
Yaya Seranad gecmiw olsun canim.saglicakla al kucagina.doktor suyun neden az oldugunu soylemedimi.suyunmu siziyo?benim ablamin suyu 6 aylikdan doguruncaya kadar sizdi.
Nurgullmom Yaya Günde 2bucuk 3lt su içmek hem senin hem bebeğin sağlığı açısından cok iyi bebeğin suyuyla alakalı degil evet ama senin sağlığın açısından çokca önemi var internette ayrıntilı sekilde bilgi alabilirsin bu konuda.
Yaya Bebegimibeklerken1 karpuz yiyorum bol bol yedikden sonra davul gibi oluyorum.nefes bile cekemiyorum.😅
Seranad Yaya sağol canım inşallah. Benim başlarda çok kanamam oldu düşük tehlikem vardı bide rahim ağzı yetmezliği var ona bağladı. Bide 21. Haftada sancım tuttu ilaçlarla durdurduk doğumu o da yapmış olabilir dedi o kadar çok sıkıntı atlattık ki hepsinden kaynaklı olabilir plesantada yaşlanma var dedi bide o yüzden kilosu çok az hatta olarak geride 36 da Çarşamba yani sezeryanla alıncak. Bi de şöyle bir tavsiye veriyim. Ben çok sağlıklı beslendim dışardan hiç bir şey yemedim hamburger pizza falan sucukn sosis o tarz şeylerde yemedim ama ne oldu hiç bir şey canın ne isterse ye valla. 1 aydır yiyorum bende. Sdece kahveyi hiç tüketmedim o da erken doğumu tetikliyor diye e benimde riskim vardı. Onun dışında şimdi cips bile yiyiyorum ve herkese de yiyin diyorum 😂
Portakalgeliyor Yaya Doktorum günde 2-5 lt su içmemi söyledi daha sonra böbreğimde büyüme olduğu çıktı ve 3-5 lt içmem gerektiği yönünde tavsiyede bulundu ben 4 lt içiyordum fakat artık 4 ü geçiyordur rahat rahat içiyorum çünkü susuyorum su içmeden yapamıyorum …
Ozgu_momy Yaya Bebeğinizin suyunda bir sorun yoksa çok detaylara takılmayın derim , ki 1-2 litre değil günlük 3 litre civarı su tüketmeniz gerekiyor hamile olmasanız dahi .