Aysenurtsr 20 li haftalarimdan beri var, 34 haftalik olucam hala devam ediyor gecmiyor. Antibiyotik, fitil, krem sirke hepsini kullandim. Bolca su icen biriyim. Ama malesef hamilelikte yasanan bir sorun.
MeryemAtli Bende 37 baftaligim hala enfeksiyon var gecen hafta iki toz verdi 3 gun arayla ictim idrarim hala koyu bide bugun idrar testi vermeden once mide bulantisi kusma yapti saglik ocaginda ki hemsireye sordum enfeksiyon kusma yapabilir dedi yarin sonuc alicam bakalim ne cikacak
Ozlemyilmaz Merhaba kızlar bende 24.haftamdayım geçen hafta sağlık ocağında idrar vermiştim değerim baya yüksek çıktı. Yarın doktorumda randevum var büyük ihtimal ilaca bende başlayacağım. Ama ne yanma ne kaşıntı bişey hissetmedim ki. Normalde de çok sık tuvalete çıkan biriydim dışarda da wcye çok gittim ordan bulaşma ihtimali varmı ? Umarım hepimiz atlatırız sağlıkla geçiririz doğumumuzu🙏🏻
AlyaduaMehmetfatih 25 haftalık hamileyim bende bugün sağlık ocağında idrarda enfeksiyon çıktı ama ne yanma ne kaşıntı ne sık idrara çıkma gibi hiçbir belirti yok belirti olmayınca ebe ilaçta vermedi bi de doktoruma soracağım
Yabrukus Happinessoon enfeksiyon herkeste oluyo hamilelikte bende iki defa suya katılan tozdan kullandım ama geçmiyo bitmiyo temiz tutmakla da değil şimdide mantar diye bişey var kaşıntı değil allahtan beyaz akıntı oluyo o da ama mecbur kullandım fitil verdi
Dlrcem Kızlar hiç tedirgin olmayın doktorunuzun dediklerini yapın. Ben 25 haftalık hamileyim 9. Haftada monurol kullandım fayda etmedi 13. Haftada 2 kutu monurol bide fitl kullandım fayda etmedi 19. Haftada 5 gün antibyotik kullandım bir kere fitil yine geçmedi ama günde 3 litreden fazla suda içiyorum. En sonunda idrar kültürü verdim üreme olmadı yazıyordu şikayetlermde azaldı. 23. Haftada bir kere daha fitil kullandım. Şimdi akıntım var idrarda enfeksiyon hep çıkıyor ama üreme olmadığı için tehlikeli boyutta değil 😊😊 doktorlara güvenin