Happinessoon
Canım doktorun ilaç verdiyse mutlaka kullan bnde de vardı Dr. İlac verdi ben ilaçlarını kullanmayan biriyim yutamıyorum ama bebeğim için yutmaya çalışıyorum çünkü enfeksiyonun bebegin cigerlerini sarma ihtimali varmış bilgin olsun ilacın varsa mutlaka iç derim