Nur5 etmez olur muyum, Rabbim en hayırlısını nasip etsin inşallah. 7. Günden sonra böyle adet olacakmış gibi hafif hafif ağrılarım olmuştu. Öyle belirgin bir belirti yoktu. Belirti olmazsa üzülme yani. Tedavi aşamasından itibaren beslenmeme hep dikkat ettim, diyetisyenle devam ettim.