BelisinAnnesi bende Ankara şehir hastanesi ne gidiyorum epidural olursa iyi olur evet ilk kızım da zekâi Tahir de yapmıştım o zaman sormuştum doğum anında ama yok anestezi uzmanı yok bu saatte falan demişlerdi inşallah epidurale bile gerek kalmadan jet hızıyla dogururuz da 🤭😆😆😆