Merhaba 12+4 de doktorum kıza benzetiyorum dedi . Bende hep kız hissediyorum. Aileme attım onlarda kıza benzetti . Öyle ye eksiyi çıkar Ayşe’yi mevzuna inanırsak hep ekşi yedim tatlı hiç çekmedi canım 😂 bir ay sonra kontrolum var o zaman kesin herşey belli olur ama çok merak ediyorum.