Son 2 saattir uykudan uyandırcak derece sancım var. Yani o sancı girince uyanıyorum. Geçince tekrar uyuyorum öyle bişi. Tam olarak nasıl anlatıcam bilmiyorum ama kasıklarımda değil. Karnımın altında orta kısımdan aşağıya doğru sanki böyle aşırı bir baskı gibi. Ama ağrılı yani.Aynı zaman da karnımda taş gibi sertleşiyor. Eğer devam ederse hastaneye zaten gidicem ama doğum sancısımı onu merak ediyorum. Yoksa yine yalancı Sancımı