Son 6 ☺ karnım taş gibi oluyor çoğu zaman. Artik yatakta bir taraftan diğer tarafa dönmek asiri zor ve bence her dönüş 5 şiddetinde deprem yaratıyor 😅🤣
Normal doğum bekliyorum doktorum ayin 15 i itibariyle bekle demişti ama gelmedi nazlı kizim, yerini seviyor galiba.
Bir an once doğsun istiyorum çünkü Ağustos sonunda tasinma isimiz var ve 3 yaşındaki kızımın da kresi kapali olacak ve şirket değil kendimiz evi taşıyacağız.
Hayirlisi artik 🙃
Hepimize rahat bir dogum diliyorum. Umarim saglikla kucağımıza aliriz bebeleri ❤