Meddd Ah ilk basta bu 9ay hic gecmicek sandim. Gel zaman git zaman derken simdi son 9 gunumuz kalmis😍 Son gunler gecmesede bir gun 5gun gibi gecsede cok sukur kavusmamiza az kaldi🙈 Heycan ve korku bir arada.. Siz nasilsiniz gunu yaklasan anneler?
Mavi87 Meddd son 8 canım. Aynı şekilde bende öyle düşünüyordum. Azıcık günü kalanlara benim bu günler nasıl geçecek ya derdim ama nasıl geçti anlamadım doğrusu. Ben çok heyecanlıyım nasıl olcak bu heyecan işi bilmiyorum ..
Meddd Elisammmbade Ay evet hep diyorlar suni sanci cok agirmis bende korkmuyor degilim acikcasi😭 Insallah tek bir avazda kolay bir sekilde kurtuluruz hepimiz🤲🏼
Meddd Mavi87 Evet basta gunler gecmiyor gibiydi hatta hatirliyorum 100den geri sayim yapmistim hic gecmicek dedim bir baktim 30gun kalmis dedim ne ara gecti koskoca iki ay🙈
Meddd Naz_01 Bendede ayni durum bel agrisi mi desen adet sancilarimi😂 bebekte hep toplaniyor 1haftadir tas gibi oluyor amaaa nerdeee artik umidi kestim🤣