Minik_kalplim_ kesemiyorum nefes nefese kalıyorum hatta banyoda ben oturarak banyo asla yapmam zaten şuan otursamda bacaklarımı kendime çekemiyorum keselenmeden banyo asla yapamam ayaklarıma falan özellikle şimdi beyaz beyaz nasırlanmış gibi önceden iyice keseler tırnaklarımı düzgünce keser kremler sürerdim yumuşacık edersim😐 şimdi iğreniyorum kendimden hele bide ödemli şiş şiş😖 çok mutsuzum
manikür pediküre gidesim var ama çok uyanıyorum hadi el neysede ayak bakımı yaptırmaya🥺