ZeynepKurt35 joie roomie annemyanı besik aldım ben e bebekten ilk 7-8 ay kullanıp sonra park yatağa geçiş yaparım dedim . Kenarı asansörlü tekerlekli reflü yatağı olma özelliği var hafif sallanabiliyor yatağın boyutuna göre yükseklik kademesi var çok beğendim inş yakında kullanınca da memnun kalırım 😊 ilk oğlumda sepet beşik almıştım anne yanı olarak rezalet bişe eğilip insan içinden bebeği al koy yaparken mahvoluyor