Asyamira Oykum_pinar38 Ya bende çok sevdim ilk gebeliğim, çok zorlamadı ama bu aralar artık dayanılmaz oluyo yavaş yavaş 😂
Oykum_pinar38 Asyamira sıcaklar mahvediyor onun haricinde çok şükür iyiyim aslında bir çatı ağrısı olmasa
Esmente29 Oykum_pinar38 hayırla sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 🙏 bende hem daha dursun istiyorum hem de doğsun istiyorum zaman geçmek bilmiyor günü saati belli olsa belki geçer de o da belli değil bakalım yarın belki gün verir hayırlısıyla
AylinCk Bizde 35+2 olduk 😍😍19 Ağustos sezeryan günümüzü aldık ikinci gebeliğim ama bugün çok sancım oldu 39 a kadar beklicek mi bakalım kızım 😍
Ays0 Oykum_pinar38 benim de 35+4 ve bebeğim gelişim olarak da önde çıkıyor. İlk hamileliğim ama zorunlu sezaryen olacağım için 10 Ağustos sabah 7de 38.haftamda kavuşuyorum kızıma son 16 günümüz var cimcimemle aynı bedende 🐣 Hiç korku vs yok aksine hemen zaman geçsin istiyorum ama hamilelik ile ilgili bir tek karnımdaki hareketlerini çok özleyeceğim eminim 🙈
Durubatu sedadenizz kizimda 38+4 tü bu kez 38+5 doktor tarihi bize bıraktı 38 den sonra yapiyolar genelde
elcindefne Ben de 35+5′im 18 ağustos’a gün aldık. Fakat 1 hafta önden gidiyor, 18′ine kadar dayanabilir miyiz şüphedeyim
Pirincveannesi Oykum_pinar38 brnde 34+5 haftalığım bizede daha var bakalım nasıl olacak sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🙏🙏
Yasemin_83 Bu gece 36 haftalık olduk, ilki 38 ikinci 37 haftada doğmuştu. Dr bu da o haftalarda doğar dedi 3 gündür felaket bel ve kasık ağrısı çekiyorum sanki her an doğacak gibi 😊
_Elifffffff_ Oykum_pinar38 37+2 olduk son 19 gün kaldı 😍 normal olduğu için ne zman gelir belli değil 😁
MinikKalbimmmm Oykum_pinar38 37 olduk bizde 🥰 tahmini 12 ağustos doğumu ama normal olcak minik kız ne zaman gelmek isterse artık😁sağlıkla doğsunlar inşallah🤲🏻🥰
EdaBayram 36+5 👶 tahmini 16 Ağustos bakalım erken mi gelir geç mi 🤷♀️ normal mi sezaryen mi o da belli değil. Son 23 gün