Nurbursa değerlere göre canım daha hamileliğim 5+5 iken 9 olan hemoglobinle adım atamazdım heralde ben gene hep uzandım biraz bekledik 9+5 te başladım kan ilacına halada içiyorum doğuma kadarda hatta emzirince bile içicem mecburum,içilmemesi gerçekten önemli sorunlara yol açabiliyor hem bebekte hemde annede.Kanın normal seyrindeyse 24.haftadan sonra felan veriyorlar diye biliyorum.