Nurbursa 17 haftadayım bi kaç hafta önceye kadar süreklü düşük tansiyon sorunu yaşadım. Şimdi tekrar aynı sorunu yaşıyorum 8/5 in üzerine çıkmıyo tansiyonum. Decavit diye bi vitaminim var agzımın tadını bozuyor diye içmiyoru vitamin eksikliğinden olabilirmi aynı sorunu yaşayan varmı :(
istanbulluanne Nurbursa Decavit çok önemli bir vitamin onu kesinlikle kullanmalisinz. Hem hamilelik, hem scaklar , vitaminde olmaynca çok normal tansiyonun düşmesi
shdshntrk Nurbursa canım doktorum bana deri ki tansiyon yüksekliğinden çok tansiyon düşüklüğü iyidir eğer sende çok sıkıntılı şeyler yapıyorsa baş dönmesi falan tuzlu ayran iç doktorunuza söyle ama
Teslime_sinan Nurbursa o haftalarda oluyor canım tuzu biraz arttır bi de tansiyonun düşünce ayaklarının altına yastık koy ve kaldır öyle dinlen bana da aynısı oldu hatta benim tansiyonumu alet bile görmüyordu o kadar düşüktü
Merve1987 Benim de hep düşük ama doktorum yüksek olmasındansa düşük olması iyidir der.bi sıkıntısını görmedim bu zamana kadar.
Arasinannesi Aybikee düşük ama senelerdir böyle ve sorun yok çok şükür. Bünye meselesi diyor Doktorlar.
Sldaygn @Nurbursa benimde hep düşük ama doktor sıkıntı görmedi hiç halsiz falanda değilim çok şükür 37 haftalığım
aysgl24 Nurbursa bende başından beri öle şuan 38haftama giricem hala öle hiç düzelmedi bayılıp kalıyrm çoğu zaman
Nurbursa aysgl24 Allah şifanı versin canım ya korkuyorım bunları duydukça benimde hiç hafiflemedi ne bulantı be tansiyon hiçbiri:(
Pelinzade Benimdw hep düşük çıkar tansiyonum herkesin vücudu farkli senin vücudun kaldırıyor dedi kansızımda ben anemi taşıyıcısıyım hiç kanım yükselmez dacavit bende içemiyorum hep içtiğimde kusmam geliyor midem kaldırmıyor doktorum başka vitamin verdi
Buseniz Nurbursa benim de hep düşük dün 7-5 olmuştu tuzlu ayran içiyorum Arada çok sıcaktan falan kaçınıyorum aç kalmamaya çalışıyorum ben açıkıncada tansiyon um düşer .cok bir sıkıntı yaşamıyorum ama Dikkat edilmesi gereken bir durum
Buse_ Nurbursa ben de 17 haftalığım şu 2 haftadır biraz rahatladım doktorum normal 2 saatte bir birşeyler ye meyve veya yoğurt ye mutlaka dedi ben de süzme yoğurda biraz tuz atıp yiyordum
Zeynepeymen Nurbursa cnm kansızlıkdan ve b12 eksıklınfrn duşer oda halsızlık baygınlıga kdr götürür kızımda yasadım cunku allah yardımcın olsn cok zor bol pekmez ve et ğrünleri tüket bak nasıl düzelir