bubuiledudu Merhaba Günaydın😇😍 Bende Haziran ayında kimyasal gebelik geçirdim 22sinde adet oldum. Bu ay da tekrar 22 Temmuz adet oldum en azından düzenli oldum ona seviniyorum😁 ovulasyon testiyle takibe devam edecegim bakalım. İnşallah hepimiz bu ay güzel haberler veririz birbirimize 😇😋❤️