bubuiledudu Selam kızlar Mayıs sonu kürtaj olmuştum haziranda regl olunca korunmayı bırakmıştım ilk ay olmadı ovulasyon kullandım ama tek günü değerlendirebilmiştim pik olduğu gün. Şimdi kısmet Ağustos için hep beraber bekleyelim diğer aydan umutluyuz inşallah
sdmr20 bubuiledudu Merhaba Günaydın😇😍 Bende Haziran ayında kimyasal gebelik geçirdim 22sinde adet oldum. Bu ay da tekrar 22 Temmuz adet oldum en azından düzenli oldum ona seviniyorum😁 ovulasyon testiyle takibe devam edecegim bakalım. İnşallah hepimiz bu ay güzel haberler veririz birbirimize 😇😋❤️
bubuiledudu Ogretmenanneyim aynı gün olmuşuz benim de 29 Mayıs sonra 25 Haziran regl oldum bir de dün oldum regl
Ogretmenanneyim bubuiledudu bende 30 unda oldum büyük ihtimalle bu ay da 30 unda olurum daha sonra ovulasyina başlayacağım istanbulda oldum
Hatice-31 Ogretmenanneyim bende 31 mayısta kürtaj oldum bir adet görüp bıraktım korunmayı güzel haberleri de vermek nasip olur inşallah 🙏🏻
busenurdursun9 Bende mayısın 7 sinde kürtaj oldum 21 Haziran da ilk adetim oldu doktor korunmayı bırakabilirsin dedi ve bu ay adet olmadım 21 temmuzda olmam gerekiyordu
funnymummy Şükür ki bende oldum bugün 21 haziranda düşük yapmıştım bugün adet oldum doktorum adetten sonra 2 hafta daha korunmamızı söyledim daha sonra çocuk düşünebilirsiniz dedi bakalım