[silindi] Kubra-1234 sancilari cekerken dogum anina kadar güzeldi ama dogum ani zor oldu sonrasında da bel ağrısı kaldi bende
BusraUras veraninannesi1634 omiriliğe iğne vurup uzun iğne gibi birşey takıyorlar. Ben takarken hiç hissetmedim. Bence sonuç olarak mükemmel birşey. Ağrınız sancınız bir anda %80 oranında azalıyor. Doğumda acı ağrı hissetmiyorsunuz.
BusraUras mervedemirkol inşallah sizde kolay bir doğum geçirirsiniz. Korkmayın. Önemli olan pozitif düşünmek. Doğurduğunuzu bile anlamıyorsunuz. Stres yapmazsanız açılmanız iyi gelir dikişiniz kesiniz az olur. Kesiği hissediyorsunuz dikişi de ama şöyle düşünün iğne batması kadar bir acı.
btuban BusraUras insanın içini rahatlatıyorsunuz gerçekten hem olumlu hem gerçekçi, teşekkür ederiz her yorum için. İnş bizimde kolay geçer hayırlısıyla sağlıkla sıhhatle. Sizde yavrunuzu sağlıkla mutlulukla büyütün inş🤲🏻🌸
Gull_94 mervedemirkol ıkı kez oldu ıkısıde bırbırınden degısıktı tamamen yaptıkları doza ve bunyenıze baglı bence
BusraUras btuban amin inşallah çok teşekkür ederim 😊 rabbim hepinize kolaylık versin inşallah bir avazda kurtulun. Sağlıcakla alın bebişlerinizi kucaklarınıza.
mervedemirkol Hepinize teşekkür ederim kızlar. İnşallah sag salim alırız kucagımıza yavrularımızı. Artık son günler bekliyorum bakalım 🥰❤️🤰