Yasemin688 Ben biontech oldum ,doktorum olmami önerdi, kar zarar hesabı dedi özellikte 2.tiremester da covide yakalanan gebelerin atlatması daha zor oluyor dedi ama asinin herhangi bir zararı olmamış hatta dogan bebekleride antikorlu doğmuş bende doktoruma güvenip oldum .