Herkese merhaba öncelikle hamile arkadaşlara danismak isterim korona asisi oldunuz mu ? Olduysanız sinovac mi oldunuz biontech mi ? Ben son trimesterdayım doğumuma 1 ay kadar kaldı kısmetse birde 20. Haftamda korona geçirmiştim 3 ay önce yani doktorlarınıza danistiysaniz yardimci olursaniz Çok sevinirim 🙏🙏🙏