rabisimm benimde belimdeki adet sancısı gibi oluyo kaç kere bunun için gittim doktor hamd olsun yok bi şey demişti ama yine de korkuyorum bide adet zamanlarım benim , salı gününü iple çekiyorum bide taktıkça daha çöl ağrıyo bak bi şeyle ilgilen hissetmiyosun çok bana öyle oldu dün dışarıdaydım çok anlamadım