Bett_blog benimde öyleydi bebek hareketi sanıyordum kasılmaymış hissetmemişim sancım çıktı iki gün sonra daha da arttı yine gittim sancılarım artmış ebe 1 cm açılman var rahim de yumuşamaya başlamış 1 haftaya gelir dedi bunu diyeli 3 gün oldu artık sancıları hisseder oldum ama doktorum izinde diye korkudan girmiyorum yatırırlar başka doktora kalırım diye bakalım pazartesine kadar dayanır inşallah bu arada 36+3 oldum ilk sancım çıktığında 35+3 tüm. Tahmin ettiğimizden önemliymiş ihmal etme bi muayene ol mutlaka