Bett_blog Kızlar bu aralar bebeğim aşırı sertleşiyor bir yere topluyor kendini kasılıyor hafif sancı veriyor bana ama geçiyor şuan 36+3 günlüğüz 38+2de sezaryen olucaz sertleşme toplanma tek başına doğumun yakın olduğu anlamına gelmez değil mi
Malidlgz Bett_blog canım benimde iki gün üst üste çok sertleşme oldu doktora gittim açıklığım çıktı 2 cm sancım çıkmadı eve gönderdi doktor bekliyoruz sende git ne olur ne olmaz çünkü bana ebe demişti ki rahim bebeği karında topluyor taş gibi oldgunda atmaya itmeye calisiyormus
Gamzemirenver Bett_blog aynısı benimde nefesim daralıyor hatta. Ama dün kontrolum vardı acikligada baktı bişey yok dedi gönderdi
Fatmanurgulll Malidlgz benimde karnım çok sertleşiyor şu 3 gündür ve belm ağrı vuryo arada hafif yarın 37 haftalık olcam napmalym
Bett_blog Malidlgz bak bunu hiç duymamıştım 38+2de gebelik şekeri yüzünden sezaryene gün aldık pazartesi günüde son randevumuz bakalım ne olucak teşekkür ederim bu arada bu bilgiyi hiç bilmiyordum
Elif5361 Bett_blog 37+3 bende aynı durumdayım sürekli kasıp bırakıyor yavrum kendini artık kendini gelmeye hazırlıyor bende bekliyorum 🥰
Seyda652 Bett_blog Bendede gebelik şekeri var canım kilomuz biraz önde ve doktor sezeryan dedi haftaya salı 36 olucaz duruma göre tarihi konusucaz dedi acaba yakın tarihe verirmi yani kacıncı haftada olur
Aleynanin_annesi34 Bett_blog bende o haftalar da başladı 37+4 olduk hayla aynı ama Bi problem yaşamadım sanırım normaldir herkeste aynı haftalar ve aynı sorun demek ki normaldir hareketleri önemli sadece tek kasılmayla duruyorsa vardır Bi problemi
Aleynanin_annesi34 Bett_blog iyi maşallah valla hiç korkmayın yerleri daralmış ee artık gelmek istiyorlar önemli olan hareketleri olması bence 😍benim ki sanırım kafa aşağı inmiş ayakları küçücük karnıma değince anlıyorum minnak minnak 🤭😁
Minikannebsr Bett_blog 37+2 yiz sertleşme bende de var hemen elimle ovuşturuyorum seviyormuş gibi yayılıyor tekrardan.
YEK20 Bett_blog bebeğiniz sertleşmiyor aslında, kasılma onlar. Haftanızda ileri bunların olması normal ama düzenli aralıklarla oluyorsa doktora görünmenizde fayda olabilir.
mislinaninannesi YEK20 ben şuan 26 haftaligim aynı şeyleri bende yaşıyorum 1 2 haftadır cok endişeleniyorum 😞