Başlığı görür görmez yazmak istedim…haziran yada temmuz , kizim dört beş aylık..sadece anne suyu emiyor.. bezi bi baktim kristallesmis ertesi gün minicik bi kan… hemen doktora götürdük.. doktor çok susuz kalmış dedi..allah korususn bobrekleeine vurabilirdi dedi…ozamana kadar cay kasigi ile su veriyordum.. ilk 6 anne sutu diyorlardı hani… çocuğum o gün bi su içti bi su içti.. okadar kızdım ki kendime.. bu sicak havalarda verin anneler verin