anneyim_33 ben 30 haftalık hamileyim 1 hafta içerisinde normalden daha fazla sistim ve doktora gidip tahlil yaptırdım protein kaçağı çıktı, tansiyonda . Sıkı takibe almam lazım dedi doktor, ihmal etmeyin. Gebelik zehirlenmesini tetikleyebilir, geçmiş olsun