EcemGener Nurcankrkya 12+3 benim canım ikiz bebişler bugün kontrolüm vardı biri erkek diğeri göstermedi😊
Nurcankrkya ozlemkrts inşallah canım bende 11+3 oldum 11 haftalıkken gittim emin değil ama erkek dedi 3 hafta sonra gnee gel dedi😊
shtngstr Nurcankrkya ay tahmin etti mi ben de tam 11 haftalığım yarın 2li tarama için gidicem inşallah bi tahminde bulunur 🤗
Calasun 12+1 cinsiyet icin 3 hafta sonra belki dedi doktorumuz 🤷♀️Saglikli olsun ama meraktanda olmuyoruz degil😂 herkez bildigi eskiden yapilan testleri uygulamaya başladı artık🙈
Nurcankrkya Calasun evet valla öyle erkek kız fark etmiyo sağlıklı olsun yeter ama işte merak acaba ne olucak diye diye gün sayıyoruz 😂😂
Ygtzynp 11+3te koz gibi denilmişti 15,16. Haftalarda başka doktora gittim erkek dedi 15geçmeden yanıltıcı oluyor kızlar
Rumif 12 haftalığız bugün gittim doktora ama ultrason cihazı çok eski olduğu icin bebeği bile doğru dürüst göremedim
Tostosunannesi Bizde 11 haftaligiz cuma kontrolumuz var 11+6 oluyoruz insallah söyler valla meraktan ölücem yoksa 😍💁🏻♀️Ayseu
Rumif Nurcankrkya ben akyurttayim canim buranın devlet hastanesine gittim ama kurbandan sonra bir kes özele gidecem cinsiyeti öğrenemezsem burdan eğer
Ozcndln Bizde yarın 11 haftalık oluyoruz haftaya cumaya kadsr bekleyebilirsem cinsiyeti öğrenicez inşallah gösterirse tabi bebiş 😋😋 ikisindende çok istiyoruz ama insan merak etmedende yapamıyo valla hanımlar 😀😀😀