Tek isimden yanayım her zaman. Her ismin ayrı karakteri olduğu için çocuğa iki isim koymanın çift karakter yaratacağından, yine okulda öğretmenlik yaptığım sırada iki isimli öğrencilerimi çağırırken ilk ismiyle çağırdığımız için çocuklarında aile veya arkadaş ortamında ikinci ismini kopmasından dolayı karışıklık olmasından☺️🌸 oğlumun ismini Mehmet koyduk , kızımında Nil olacak kısmetse sağlıkla dünyaya gelir ise ☺️🙏🏻