Kim bu çatı da çatı diye milleti korkutanlar gelsin iki çift lafım var…. 😂😂 hiç bişi olmadı hissetmedim bile gayet rahat bir muayene idi. Ki ben alttan muayeneden aşırı endişe eden biriyim daha önce bir sürü kötü tecrübem oldu ona rağmen süperdi. Doktorunuza güvenin.. burada yazanlara da he deyin geçin. Yok acıdan nefesi kesilmiş yok ayakları tutmamış her tecrübe eşsiz rahatkeee