Ndrg12 benim ilk doğumum çok zor geçti hastaneden çıkarken zor yürüyordum oturunca kalkamıyordum cocugu kucağıma biri verirdi, travma gibi oldu 3 haftada ancak iyi oldum. Simdi 2. Doğumum olacak sizin gibi acaba sezaryen mi olsam diyorum. Cevremde 2. Normal doğum daha kolay oluyor aklına sezaryen getirme diyor. Ben ilkinde sezeryan olan birinden bile çok yattım. 😕