Hanımlar merhaba, kızım 7 aylık ve ben sürpriz bir şekilde hamile olduğumu öğrendim. Kızımın doğumu normal doğumdu fakat doğum sonrası bir ay dikişlerim şiştiği için oturamadım. Az daha tekrar ameliyat yapılıp tekrar dikilecekti dikişlerim. Çok acı dolu ve zor günler geçirdim. Şimdi tekrar normal doğum yapmaya korkuyorum açıkçası. O yaraları tekrar dikmek veya o acıları tekrar yaşamak beni çok korkutuyor. Doktorumla konuşup isteğe bağlı sezaryen mi olsam diye düşünüyorum. Sezaryen olan arkadaşlarım benden önce ayaklanıp bebeğinin başına geçmişlerdi. Var mı benim gibi olan? Veya ilki normal ikincisi sezaryen olan? Deneyim ve akıl istiyorum. Şimdiden teşekkürler.