Ogretmenanneyim elfmoom oy maşallah sağlıkla doğsun inşallah çok mutlu oldum senin adına canım benim inşallah görüşürüz 😇 Zeliha ismim cok memnun oldum
Bankacianne48 Aysegulayy annemde kardeşimde kasa kasa salatalık yerdi sonunda hıyar gibi bisey cikti 23 yasinda hala adam olamayangillerden 😅 aman yediğiniz şeye dikkat edin 😆
Zyneepemree Bankacianne48 7 8 haftalıkken yiyordum ondan da bişe olmadı 29+4 deyim top gibi karnım dışından hiçbir şeyim yok benim haftalarımda olanlara bakıyorum yerlerinden kalkamıyorlar ben çok esirgemedim esirgemiyorum valla
H_myra1 Aysegulayy ahh bende aşerebilseydim birşeyler 3 ay hiçbirşey yiyp içemedim bulantı ve kusmadan 19+4 haftalık oldum reflü var ben yine herşeyi yiyemiyorum ne yesem dokunuyor ızdırap yani 🥵
bubuiledudu Ogretmenanneyim doğma büyüme Karşıyaka ama menemene taşındım evlenince aslında eşim de doğma büyüme Karşıyaka 😂 işlerimiz mavişehir
Ogretmenanneyim bubuiledudu ailem de menemene hangi mahalledesin😇karsuyakadan sonra menemen nasil zor olmuştur 😂
bubuiledudu Ogretmenanneyim mermerli mahallesi zor oldu hala çok yeri bilmem evimi seviyorum işe gidip geliyoruz zaten burda da arkadaşlarım vardı alıştım da şartlar burayı gerektirdi ama Karşıyaka aşkım doğuştan🥰
Ogretmenanneyim bubuiledudu hmm biliyorum evet alışırsın kucuk yer hersey elinin altında en azından 😇
Gururunannesi bykarakan bn 35+2 oldum ama hala sadece canım şunu tek istiyor dediğim bişi yok. Etten çok sogumustum. Dışardaki eti yerim evde pişen eti canım hiç istemez. Birde karpuz çekmişti canm. Karpuzuda sürekli sürekli değil. Herşey dengeli yani
bykarakan Gururunannesi bende 32. haftadayım deli gibi bişiler istemedi canım çok şükür belkide eşim burda değil nazımı çeken olmaz diye Allah dağına göre kar yağdırdı 🤷♀️