Aysegulayy 8+5 slmlar kizcelerim neleri aseriyorsunuz ben salatalık🥒 😁😁 kaç gündür satalatakolik oldum yani okdr güzel şeyler varken salatalık neyin nesidir 🥒😃😃
PelinAtes Aysegulayy bende hamileliğimin en başından beri gece bile gözümü salatalık diye açıyordum. Bol bol ye mis gibi şifa olsun inşallah 😂😂 Su an 24 haftaligim ve kızım olacak. Cacık felan bı de salatalik ve salataliklk her şey yiyerek geçirdim ilk zamanlarımi
bykarakan salatalık denilince aklıma yengem geliyor hep 🤦♀️ 9 ay boyunca bulantısı olmuş hep salatalık yemiş sürekli hamster gibi kemirmiş 😅😅 bi doğurmuş şirek gibi çocuk yemyeşil 😅😅😅yıkamışlar cocugu silmek de değil eve götürün yıkayın demişler 😅😅
bykarakan Aysegulayy tabi bi 25 yılın meselesi bu ama böyle olmuş maalesef ama sürekli sürekli yemiş işte 😅😅
elfmoom Ogretmenanneyim ayy 🥰 marketten alıyorsan alma eylül ekim gibi göndereyim istersen ücretsiz olarak kendi zeytinliklerimiz var :) bebiş organik zeytin yesin İzmirdeyim ben
Ogretmenanneyim elfmoom yaaa bebisimi kaybettim insallah yeniden olur cok tatlısın İzmiri neresindensin bende izmirkiyim
elfmoom Ogretmenanneyim ya :( çok özür dilerim :( kusura bakma 🙏🏻 sen olduğu an söyle ben sana zeytinde zeytinyağı da yağdırırım:) bebiş bu düşmanın olsa yardım etmek lazım bence :) normalde çeşmeliyim ben, ama mecburi buca da oturuyorum taşınacağız şimdi :) sen neresindensin??
Ogretmenanneyim elfmoom yok canım olur mu öyle şey estağfurullah 😇 ailem menemende oturuyor bende İstanbulda yaşıyorum çok özlüyorum İzmiri bucayabda gelirdik arkadaşlarım vardı sirinyerde falan🤗 İzmirli sicakkabliligi hemen nasil buldu birbirini ❤
elfmoom Ogretmenanneyim yaaa 🥰🥰🤭 gelip gidiyor musun İzmire ? hoş bu pandemi de zor ama.. İzmirin her yeri altın benim gözümde.. ama İstanbula farklı bir hayranlığım var:) di mii ama kesinlikle çekiyor insanı birbirine 😇🌸
Ogretmenanneyim elfmoom daha 2 hafta önce oradaydım baya gezdik eşimle tatil yaptık şimdi geri geldim istanbulda cok güzeldir valla seviyorum 🤗 kesinlikle ya memleketim diye demiyorum ama sıcak olur insanı güzel olur sen hamile misin 😇
elfmoom Ogretmenanneyim yaa inşallah bi daha gelirsin bizde birbirimizi tanırız görüşme fırsatımız olur🥰 hamileyim 1 yılı geçti hamile kalamıyordum hastalığım var diye.. sonunda oldu Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🖤🌸😇
Ogretmenanneyim elfmoom oy maşallah sağlıkla doğsun inşallah çok mutlu oldum senin adına canım benim inşallah görüşürüz 😇 Zeliha ismim cok memnun oldum
Zyneepemree Aysegulayy bende ilk başlarda sadece salatalık yiyordum böyle bol tuzlu 😂 ama şuan pek aramıyorum zaten başta ne yediysem sonradan canım çekmez oldu