_Nurr- 30 gün önce sezeryann oldum göbek ve kaşık bölgemde hissizlik var ne zamana kadar böyle devam ediyor ve o bölgede olan hissizlik ne zaman geçer 😬
DamlaNur29 _Nurr- 10 aylık oğlum var hala hissizlik hissi var az da olda 6 ay sonra bi daha doğum yapıcam üstelik 😊
Kayraninannnesi _Nurr- 15 gün oldu bendede devam ediyor tamamen toparlanman 6 ayı bulur demişti doktor 6 ay boyunca bebekten başka birşey kaldırma dedi hatta
Akkoyu Doğurmadım canım bilmiyorum ama başlığa kaynana görümce yada eş gibi bişeyler yaz ki dikkatlerini çekip yazsınlar😂
Hly3 Kayraninannnesi Ne kadar imkansız bişey. Doğum yaptım geldim annem olmasına rağmen yanımda 2. Gün yemek yaptım….
_Nurr- Kayraninannnesi aynen bana da öyle dedi zaten ağrı oluyor çok eğilince hayırlı olsun dizinde bebişiniz 🥰🙏🏻
Hly3 _Nurr- ben doğum yapalı 10. Gün olacak bende de var hissizlik ama 2 yılı bulur diye okudum doğruluğunu bilmiyorum
Kayraninannnesi Hly3 orası öyle tabi doktorlar istiyor ama yapacak imkan var mı sormuyor benimde kayınvalidem var herşeyi yapıyor sağolsun ama böylede olmuyor 40ım çıksında gitsin deli gibi temizlik yemek yapmak istiyorum şuan 🤭
Pelinbyrktrlr _Nurr- Canım o hissizlik kalıcı😬 Kasları da kestikleri için his kaybı oluyormuş. Ben de sezeryan olucam araştırmıştım. Sezeryan olan arkadaşım da 8 yıl oldu hala his yok dedi 😃
Simay2 _Nurr- benim hissizlik 3-4 ayda geçmişti canım şuan gene hamileyim pazartesi gene serzayen olcam süreç aynı da olabilir geç de olabilir ama o hissizlik hissi geçiyor için rahat olsun
prensimgeliyor @_Nurr- banada tam 30 gün oldu karnıma elleyince çok değişik şeyler geliyor 😀 yumuşamış gibi çok garip anlamıyorum